top of page
  • dekloostertuinorg

Kruidendeskundige Cora Lelsz geeft workshops kruidenolie en -zalfjes maken!

StartFragmentHallo lieve mensen, Misschien hebt u het filmpje gezien op woensdagavond 20-07-2016 die TV Enschede heeft uitgezonden.

En misschien ook wel het schitterende artikel de volgende dag in de Tubantia over de Groene Parel in de wijk.

Ik vond het ontzettend leuk om hieraan mee te werken. Dit omdat ik het zo belangrijk vind deze eeuwenoude kennis niet voor mezelf te houden maar door te geven aan ieder die hier interesse in heeft. Steeds meer mensen willen voor eenvoudige huis-, tuin-, en keukenkwaaltjes eerst kijken wat je er zelf aan kunt doen zonder meteen naar de drogist of apotheek te rennen. Dat je heel veel zelf kunt doen is wat ik u wil laten zien tijdens mijn workshops terwijl ik alles behalve op de stoel van een drogist of apotheker wil gaan zitten. Daar zijn mijn workshops niet voor bedoeld. Bovendien vind ik dat men op tijd naar een huisarts moet gaan en zijn adviezen moet opvolgen. Ook tijdens mijn kruidenwandelingen die ik organiseer is het enige wat ik wil de oude kennis van de kruidengeneeskunde met u delen. Op mijn website: www.kruiden-natuurlijk.nl staat alle informatie die u nodig heeft wanneer u een van mijn workshops wilt bezoeken. Met Vrolijke en vriendelijke groetjes, Cora Lelsz (Kruidendeskundige) EndFragment


Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page